We hebben een duo massage gehad. Van de nieuwe meiden. Het was heerlijk! Er werd gevraagd of het te doen was, of de hardheid oke was enz. Het was erg plezierig. We zijn alle 2 mega zenn bij jullie weg gegaan. Voor herhaling vatbaar!!!
Weer een fijne gezichtsbehandeling gehad van Merel.
Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Hester. Het was echt genieten!
Super tevreden over de heerlijke massage van Sanne. Ik voelde mij meteen op mijn gemak. Sanne straalt rust uit, luistert goed en de massage voelde echt bevrijdend. Ontzettend fijn ervaren. Dankjewel!
Weer heerlijk een gezichtbehandeling op maat gehad....zo fijn♡
Ik had de Flow&Release massage geboekt, heerlijk! Van tevoren werden de wensen goed besproken en ook tijdens de massage werd af en toe even "ingecheckt" of alles naar wens ging. Aanrader, en complimenten voor Sanne!
Een fijne behandeling gehad bij Kirsten. De Japanse Head Spa. Ze heeft het duidelijk uitgelegd wat ze ging doen. Heerlijk ontspannen. Echt een aanrader.
Heerlijk genoten van mijn gezichtsbehandeling "Speciaal op maat voor jou"; vandaag gebaseerd op vitamine C met een fijne bindweefselmassage, waardoor mijn gezicht nu een mooie "glow" heeft! Gelijk de Sun Lotion van Maria Akerberg bij mijn productlijn toegevoegd in verband met het mooie weer.
Zoals iedere keer een heerlijke behandeling gehad
Een warm welkom. Wederom genoten van de super fijne en ontspannen behandeling. Het was heerlijk.
Mijn huid voelt schoon, fris en straalt. Hier wordt ik zo blij van..... Merel dankjewel!!