Hartelijke ontvangst en een geweldige behandeling mogen ervaren, ik geniet nog even na!
Een heerlijke, ontspannende gezichtsbehandeling gehad van Hester. Heerlijke producten. Hester is zo goed in masseren van je gezicht 😊Echt een aanrader!
ik heb een heerlijke behandeling gehad van genoten lekker ontspannend
Ik heb weer een super fijne behandeling gehad! Eerst bij Hester een heerlijke footspa + pedicure behandeling. En daarna een fijne gezichtsbehandeling bij Merel! Tevens ook mijn wenkbrauwen laten harsen + verven, wat elke keer ontzettend goed is uitgevoerd!
In december kwam ik voor het eerst voor een behandeling, vanaf toen ben ik geleidelijk aan producten gaan gebruiken wat er tijdens de behandeling gebruikt werd. En mijn huid is zichtbaar verbetert!! Dankjulliewel! Ik kom elke keer weer ontspannen thuis na de behandeling.
Vriendelijk ontvangen, goede behandeling en adviezen gekregen.
'Even snel' een afspraak voor advies over make-up. Heel fijn geholpen en weer tips gekregen
GENOTEN!!
Heel goed geregeld & gezellig! 🙏
Heerlijke behandeling gehad van Hester. Niet tijdens ,maar na de behandeling alles uitgelegd wat ze had gedaan en met welke producten .
Zo alle tijd om te ontspannen!
Heb er weer van genoten.
Zie dat mijn huid het ook fijn vind 😃