5.0
gebaseerd op 739 reviews

Super! Iedere keer weer! Fijne behandelingen en goede adviezen! Ik ga er altijd met een blij en zelfverzekerd gevoel weer weg!
Wilma

Wilma - ongeveer 3 jaar geleden

Erg fijn geholpen!

Liv - ongeveer 3 jaar geleden

Het was heerlijk 🥰

Christel - ongeveer 3 jaar geleden

Super straks weer. Werkt altijd netjes en vraagt goed naar je eigen wensen.

Julia - ongeveer 3 jaar geleden

Hele fijne duo-behandeling gehad bij Merel en Hester! Ze hebben veel kennis van de producten die ze gebruiken en geven fijn advies. Wij hebben alweer zin in de volgende behandeling!

Maaike - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijk en werkt netjes en goed. Dank je!

Avanka - ongeveer 3 jaar geleden

Ik heb mijn voeten weer picobello, en ik vond het heel gezellig!

Juul - meer dan 3 jaar geleden

Was heerlijk rustgevend

Silvia - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk! Merel is een echte vakvrouw.

Elice - meer dan 3 jaar geleden

Leuke workshop over make-up gehad vanmiddag. Werd fijn naar ons geluisterd wat we mooi vonden, lekker bij onszelf gebleven en wat bij ons past! Zeker een aanrader🤩

Esther - meer dan 3 jaar geleden