5.0
gebaseerd op 739 reviews

Altijd fijn! Lastig je te beheersen bij al dat moois ;-)

Anita - meer dan 3 jaar geleden

Ik heb echt genoten! De gezichtsbehandeling was precies dat wat ik nodig had. Fijn ontspannen muziekje op de achtergrond, de verwarmde stoel en de heerlijke producten!

Kirsten - meer dan 3 jaar geleden

Tijd vriendelijk en professioneel.

Cheryl - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk en prettig om een behandeling te hebben

Femie - meer dan 3 jaar geleden

Hele prettige sfeer, goed advies en een fijne behandeling

Ilona - meer dan 3 jaar geleden

In gezellige kerstsfeer een fantastische behandeling gehad. De bindweefsel massage was super!

Jolanda - meer dan 3 jaar geleden

Het was weer een heerlijke behandeling. Ze legt ook goed uit wat ze doet en welke producten ze gebruikt en tips. Ook wat in de wintermaanden belangrijk is voor je huid. Lekkere massage.

Fenna - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling, Hester is een vakvrouw👌👌

Hetty - meer dan 3 jaar geleden

Het was weer een feestje

Dineke - meer dan 3 jaar geleden

Genoten van de gezichtsbehandeling. Ook mijn wenkbrauwen zijn verzorgd en zien er top uit. Duidelijke uitleg over de producten die worden gebruikt.

Ina - meer dan 3 jaar geleden