5.0
gebaseerd op 739 reviews

Een heerlijk verwen momentje voor de huid.
Met een leuke attentie naar huis

Femie - bijna 4 jaar geleden

Vanmorgen de mineralen make up workshop gedaan. Hele fijne producten en goede uitleg
Samen de make up aangebracht en tips gekregen
Echt de moeite waard

Els - bijna 4 jaar geleden

Zoals altijd vrolijk ontvangen, wenkbrauwen weer mooi gemaakt, vorige keer kreeg ik iets uitslag, dit heeft ze serieus opgepakt en (tot nu toe ) geen uitslag gekregen. Daarnaast goed advies gekregen over producten.

Celine - bijna 4 jaar geleden

Weer een heerlijk voet verwen uurtje gehad!

Sharon - bijna 4 jaar geleden

Prima geregeld, vlotte behandeling en direct resultaat.

Wim - bijna 4 jaar geleden

Vakkundig, persoonlijk en echt ff een momentje om tot rust te komen, dankjewel beide!

José - ongeveer 4 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zien er weer tip top uit voor een bruiloft komende vrijdag en mijn voeten zijn heerlijk verwend!

Yvonne - ongeveer 4 jaar geleden

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, mijn huid voelde gelijk rustiger aan.
Zeker voor herhaling vatbaar
Thx 😘

Els - ongeveer 4 jaar geleden

Prima geholpen, geen last mijn voeten meer 😀

Sharon - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne behandeling, lekkere massage . Heel goede producten met een prachtig resultaat.

Gea - ongeveer 4 jaar geleden