Ontspannen middag met heerlijke voetbehandeling en super leuke make up workshop! Goede informatie over de producten en fijne adviezen!!!
Heerlijke en gezellige foot spa gehad
Was professioneel en gezellig, blij met het resultaat!
Genoten! Voelt zo lekker die aandacht, de massage, de werkzame stoffen.. ik genoet nog even na!
Prettige ontvangst, goede uitleg over gebruik producten en hoe en waarom tijdens behandeling. Leuk contact tijdens behandeling.
Heerlijke ontspannende behandeling bij Hester gehad👌
Heb genoten van de treat your feet behandeling, ga ik zeker vaker doen! Ik kon met mooie verzorgde voeten weekje naar de zon 👣
Lekker relaxt, heerlijke voetmassage gehad.
Merel geeft super goed advies over de producten & de gezichtsbehandeling was zoals altijd weer top!
Ik werd hartelijk ontvangen. En ook tijdens de behandeling werd me alles goed uitgelegd. Dit vond ik heel fijn en professioneel over komen.
Dit was mijn eerste ervaring met de salon en heb gelijk nog een afspraak geboekt.