5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ontspannen middag met heerlijke voetbehandeling en super leuke make up workshop! Goede informatie over de producten en fijne adviezen!!!

Hetty - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke en gezellige foot spa gehad

Jettie - ongeveer 4 jaar geleden

Was professioneel en gezellig, blij met het resultaat!

Marieke - ongeveer 4 jaar geleden

Genoten! Voelt zo lekker die aandacht, de massage, de werkzame stoffen.. ik genoet nog even na!

Anita - ongeveer 4 jaar geleden

Prettige ontvangst, goede uitleg over gebruik producten en hoe en waarom tijdens behandeling. Leuk contact tijdens behandeling.

Maria - ongeveer 4 jaar geleden

Heerlijke ontspannende behandeling bij Hester gehad👌

Dorien - ongeveer 4 jaar geleden

Heb genoten van de treat your feet behandeling, ga ik zeker vaker doen! Ik kon met mooie verzorgde voeten weekje naar de zon 👣

Mannie - ongeveer 4 jaar geleden

Lekker relaxt, heerlijke voetmassage gehad.

Sandra - ongeveer 4 jaar geleden

Merel geeft super goed advies over de producten & de gezichtsbehandeling was zoals altijd weer top!

Marit - ongeveer 4 jaar geleden

Ik werd hartelijk ontvangen. En ook tijdens de behandeling werd me alles goed uitgelegd. Dit vond ik heel fijn en professioneel over komen.
Dit was mijn eerste ervaring met de salon en heb gelijk nog een afspraak geboekt.

Marloes - ongeveer 4 jaar geleden