5.0
gebaseerd op 739 reviews

Super fijn geholpen door Merel! Mijn wenkbrauwen laten verven/harsen en mijn wimpers laten verven. Heel blij met het resultaat. Merel is super! Tot snel!

Suzan - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk, mooie rustige omgeving, echt een aanrader!

Cheryl - bijna 4 jaar geleden

Was weer een gezellige afspraak en mijn wenkbrouwen zijn mooi geverfd, precies goed van kleur.
Ook nog wat huidadvies gehad , en creme gekocht.

Angela - bijna 4 jaar geleden

Heerlijk genoten van de gezichtsbehandeling en erg ontspannend! Duidelijke uitleg over de producten die worden gebruikt en waarom. Een aanrader!

Mariëlle - bijna 4 jaar geleden

Ik heb vandaag weer heerlijk genoten van een fijne gezichtsbehandeling bij Merel. Gelijk de vakantie relaxed begonnen 😍

Esther - bijna 4 jaar geleden

Heerlijke fijne voetbehandeling gehad heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

Gerda - bijna 4 jaar geleden

Heel fijn weer van ouds bij Hester

Truus - bijna 4 jaar geleden

De summer treatment was heerlijk! Ook leuk om nu een keerdoor Hester verwend te worden:-)

Jolanda - bijna 4 jaar geleden

Prima geholpen. Ik kom zeker weer.

Gerda - bijna 4 jaar geleden

Zeer vriendelijk!! Kom zeker weer terug.

Monique - bijna 4 jaar geleden