Super fijn geholpen door Merel! Mijn wenkbrauwen laten verven/harsen en mijn wimpers laten verven. Heel blij met het resultaat. Merel is super! Tot snel!
Vriendelijk, mooie rustige omgeving, echt een aanrader!
Was weer een gezellige afspraak en mijn wenkbrouwen zijn mooi geverfd, precies goed van kleur.
Ook nog wat huidadvies gehad , en creme gekocht.
Heerlijk genoten van de gezichtsbehandeling en erg ontspannend! Duidelijke uitleg over de producten die worden gebruikt en waarom. Een aanrader!
Ik heb vandaag weer heerlijk genoten van een fijne gezichtsbehandeling bij Merel. Gelijk de vakantie relaxed begonnen 😍
Heerlijke fijne voetbehandeling gehad heerlijk! Voor herhaling vatbaar!
Heel fijn weer van ouds bij Hester
De summer treatment was heerlijk! Ook leuk om nu een keerdoor Hester verwend te worden:-)
Prima geholpen. Ik kom zeker weer.
Zeer vriendelijk!! Kom zeker weer terug.