5.0
gebaseerd op 739 reviews

Heerlijke ontspannen behandeling met mooie producten.
Merel blijft ook zo op de hoogte van alle nieuwe producten die ze op ingrediënten goed beoordeeld.

Gea - ongeveer 4 jaar geleden

M'n gezicht heeft weer een geweldige opkikker gekregen.

Petra - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd weer top! Wenkbrauwen pijnloos geharst en geverfd. Bedankt Merel!

Lotte - meer dan 4 jaar geleden

Super leuke meid! Veel kennis van alle producten en levert goede kwaliteit. Heel blij dat ik bij haar ben geweest!

Nina - meer dan 4 jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad! Merel weet ook goed wat je huid nodig heeft en gebruikt daar de juiste producten voor. Je voelt je daarna echt herboren 😊

Anouk - meer dan 4 jaar geleden

Hallo Merel,
De basis gezichtsbehandeling is mij goed bevallen, het contact was fijn en de gebruikte middelen voelden heel aangenaam op de huid. Na 2 dagen voelt mijn huid nog heel zacht aan en ik probeer dit zo te houden met mijn nieuwe producten. Ik kom zeker nog een keer terug voor een behandeling!

Jetty - meer dan 4 jaar geleden

Fijne persoonlijke aanpak met goede uitleg over de producten en een fijne ontspannen sfeer.

Zillah - meer dan 4 jaar geleden

Een heerlijke ontspannende winter glow gezichtsbehandeling gehad vanmiddag. Echt genoten. Fijne producten en leuke webshop. Echt een aanrader. Zeker als je op zoek bent naar alternatieven voor de reguliere verzorgingsproducten. #plasticvrij #biologisch #organic

Bianca - meer dan 4 jaar geleden

Een heerlijke behandeling gehad van Merel echt een booster na de winter.
Merel bekijkt deskundig wat mijn huid nodig heeft.
Alle producten ruiken heerlijk 😍
Een echte oppepper!!

Bea - meer dan 4 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen laten harsen en verven. Twijfelde zelf over de kleur, maar deze heeft ze perfect gekozen.

Gerdy - meer dan 4 jaar geleden