5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ultiem genoten van een gezichtsbehandeling! Merel denkt goed mee en geeft passend advies. Ontzettend fijn dat ze natuurzuivere producten gebruikt!

Anne - bijna 5 jaar geleden

Fijne afsprak. Vertrouwd, fijne behandeling, denkt mee en geweldig resultaat! Ik kom zeker terug

Chelsea - bijna 5 jaar geleden
Janny - bijna 5 jaar geleden

Leuke eerste kennismaking, een positieve eerste indruk! Mooie producten! Fijne massages! Al met al een gelukkig gevoel aan overgehouden. Wel een grotere tas vol echte natuurlijke producten dan ik in de eerste instantie van plan was…. Maar zelf liep ik vast wat ik nodig had voor mijn huis. Bij Merel ben je op het juiste adres! Groets Wilma

Wilma - bijna 5 jaar geleden

Erg plezierige behandeling ..
Veel uitleg ....kennis....en heel persoonlijk!

Annemarie - bijna 5 jaar geleden

Fijne, relaxte en gezellige duo behandeling gehad. Bij de behandeling werden er om en om bij ons wat stappen gedaan zodat je niet te lang moest wachten. Bedankt Merel!

Lotte - bijna 5 jaar geleden

Heerlijk ontspannende behandeling
Fijne producten
Zeker voor herhaling vatbaar

Femie - bijna 5 jaar geleden

Weer een goede wenkbrauwen behandeling (henna) gehad. Perfect!

Gerda - bijna 5 jaar geleden

Ik ben aangenaam verrast door de warmte, gezelligheid en spontaniteit van Merel. Om over het resultaat van de behandeling zeker niet te zwijgen, ik heb m'n wenkbrauwen laten harsen/verven en ze zijn nooit zo mooi strak geweest. Je hebt er een vaste klant bij!!!

Annemarieke - bijna 5 jaar geleden

Fijne deskundige pedicure behandeling

Jolanda - bijna 5 jaar geleden