Mooi mens die jou doet stralen na elke afspraak 🤗🤗
Marzena
-
ongeveer 5 jaar geleden
In alle rust aanvullend advies gekregen. Fijn! Uitstekende producten. Kom zeker terug.
Jenny
-
ongeveer 5 jaar geleden
Mariette
-
ongeveer 5 jaar geleden
Heerlijk en goede voorlichting over producten, huid en voeding, maar zeker niet veroordelend en opdringerig. Echt even genieten
Linda
-
ongeveer 5 jaar geleden
Fijne gezichtsbehandeling gehad, met deskundig advies op maat!
Annebeth
-
ongeveer 5 jaar geleden
Jory
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zeer fijne salon. Heel vriendelijk en flexibel (wij waren wat te laat en hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan). Daarnaast wordt er gewerkt met zeer fijne natuurlijke producten. Mijn gezicht voelde na de behandeling heerlijk aan. Zeker een aanrader.
Zillah
-
ongeveer 5 jaar geleden
Linsey
-
ongeveer 5 jaar geleden
Het was heel erg gezellig en het resultaat is erg mooi geworden!
Marith
-
ongeveer 5 jaar geleden
Abby
-
ongeveer 5 jaar geleden