5.0
gebaseerd op 739 reviews

Leuke behandelingen, fijne producten en Merel heeft veel kennis van haar producten!

Melanie - bijna 5 jaar geleden
Kelly - bijna 5 jaar geleden

Elke x weer een verwennerij!

Germa - bijna 5 jaar geleden

Gewoon super fijn !

Lysa - bijna 5 jaar geleden

Heerlijke behandeling! Met mooie producten.

Dea - bijna 5 jaar geleden
Daphne - ongeveer 5 jaar geleden
Elise - ongeveer 5 jaar geleden

Merel is een super leuke en lieve meid! Ze geeft je super goed advies en helpt je bij je huidproblemen!
Mijn huid is altijd zo fijn na haar behandeling en doormiddel van haar producten.

Zeker een aanrader!

Maaike - ongeveer 5 jaar geleden
Ina - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk! Fijne natuurlijke producten, mijn handen voor de tijd even extra luxe gescrubd door haar, prettig en comfortabel, vriendelijk en super behandeling gehad. Ook nog een product voor een voetenbad of bad gekocht. Ik kan niet wachten om dit uit te proberen, bedankt!

Bianca - ongeveer 5 jaar geleden