5.0
gebaseerd op 739 reviews

Geweldig, heerlijke behandeling gehad, voor herhaling vatbaar.
Echt ontspannend en super leuk gesprek gehad, was fijn

Annie - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk ontspannen gezichtsbehandeling op maat gekregen van Merel. Achteraf duidelijk uitgelegd wat ze heeft gedaan, zodat ik tijdens de behandeling in het moment van ontspanning kon blijven.

Merle - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke pedicure behandeling gehad!

Marloes - meer dan 3 jaar geleden

Ik heb een uitgebreide gezichtsbehandeling gehad van Merel. Ontspannend met een heerlijke massage!! Merel legt goed en kundig uit wat ze doet en waarom. Ook fijn dat zij werkt met natuurzuivere producten. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.!!

Irma - meer dan 3 jaar geleden

Vlot en deskundig

Erwin - meer dan 3 jaar geleden

Professionele behandelaar. Prettig in contact. Zeer ontspannen! Zeker voor herhaling vatbaar.

Marijke - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad door Merel. Lekker ontspannend! Mijn huid kan er weer even tegen!

Erna - meer dan 3 jaar geleden

Een heerlijk ontspannen behandeling gehad met fijne producten. Ik kom zeker weer terug!

Marloes - meer dan 3 jaar geleden

Het was een gezellige avond met fijne behandeling & goede uitleg over hoe & wat 😊

Diny - meer dan 3 jaar geleden

Je voelt de liefde van het vak in de behandelingen terug.

Super dank!

Ina - meer dan 3 jaar geleden