Geweldig, heerlijke behandeling gehad, voor herhaling vatbaar.
Echt ontspannend en super leuk gesprek gehad, was fijn
Heerlijk ontspannen gezichtsbehandeling op maat gekregen van Merel. Achteraf duidelijk uitgelegd wat ze heeft gedaan, zodat ik tijdens de behandeling in het moment van ontspanning kon blijven.
Heerlijke pedicure behandeling gehad!
Ik heb een uitgebreide gezichtsbehandeling gehad van Merel. Ontspannend met een heerlijke massage!! Merel legt goed en kundig uit wat ze doet en waarom. Ook fijn dat zij werkt met natuurzuivere producten. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.!!
Vlot en deskundig
Professionele behandelaar. Prettig in contact. Zeer ontspannen! Zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijke behandeling gehad door Merel. Lekker ontspannend! Mijn huid kan er weer even tegen!
Een heerlijk ontspannen behandeling gehad met fijne producten. Ik kom zeker weer terug!
Het was een gezellige avond met fijne behandeling & goede uitleg over hoe & wat 😊
Je voelt de liefde van het vak in de behandelingen terug.
Super dank!