5.0
gebaseerd op 739 reviews

De eerste keer bij Merel. Vond het heel fijn. Ook goed advies meegekregen en wat zij gedaan had. Heerlijke ontspanning. Zeker voor herhaling vatbaar.

Aly - meer dan 2 jaar geleden

Kundig en snel!

Franca - meer dan 2 jaar geleden

Mooie salon, fijne behandeling door Hester!
Altijd goed en gezellig!

Annet - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijn, goede producten, super advies..

Anita - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijke behandeling gehad! Ontzettend ontspannend, net wat ik nodig had, met fijne geursensaties en producten.
Zeker voor herhaling vatbaar.....

Erna - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een Deep skin organics after summer treatment gehad bij Merel. Dit was een ontzettend fijne rustgevende behandeling. Hierna fijn advies gehad over producten die ik zou kunnen gebruiken voor de herfst winter periode! Dankjewel Merel!

Suzan - meer dan 2 jaar geleden

Uitstekend! Snel en accuraat!

Franca - meer dan 2 jaar geleden

Heel erg blij met het resultaat, dankjewel!


Dina - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijke nazomer behandeling gehad. Ook met een paar nieuwe technieken naar aanleiding van het volgen van een training van Maria Akerberg. Een echte aanrader!

Gea - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijke spa behandeling gehad , voor herhaling vatbaar ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Carla - meer dan 2 jaar geleden