5.0
gebaseerd op 739 reviews

Mijn wimpers en wenkbrauwen zijn weer mooi donker en de wenkbrauwen weer strak in vorm! thnx!

Hester - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een heerlijk gezichtbehandeling gehad , ik heb er erg van genoten 😀
Voor herhaling vatbaar

Carla - meer dan 2 jaar geleden

Prima geholpendoor vakvrouw!

Nico - meer dan 2 jaar geleden

Weer een heerlijke behandeling gehad bij Merel. Helemaal ontspannen de salon uit gelopen. Ook fijn make-up advies gekregen en dit meegenomen. Dankjewel Merel!

Suzan - meer dan 2 jaar geleden

Hartelijke ontvangst en goede uitleg van de producten. Marian Eggengoor - Mollink

Marian - meer dan 2 jaar geleden

Prettige behandeling!

Jenny - meer dan 2 jaar geleden

Echt een luxe momentje voor mezelf gehad! Voor herhaling vatbaar.

Henriët - meer dan 2 jaar geleden

Weer super fijn geholpen door Merel vandaag. De wenkbrauwen zien er weer mooi en strak uit!

Bodile - meer dan 2 jaar geleden

Deskundige en vriendelijke behandeling

Jan - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk genoten van een ontspannende behandeling!

Claudia - meer dan 2 jaar geleden