5.0
gebaseerd op 739 reviews

Super fijne behandeling gehad. Heel zorgvuldig, kundig en liefdevol. Absolute aanrader!

Kristien - ongeveer 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen en wat hangt er een fijne sfeer
Super bedankt

Monique - ongeveer 2 jaar geleden

Gezellig en heerlijk om bij Merel in de stoel te liggen. De behandeling was weer genieten en de producten die ik gebruik zijn super!

Linda - ongeveer 2 jaar geleden

Uitstekend en vakkundig, zoals altijd! Dank je wel Hester!

Franca - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd weer een heerlijk Me momentje in de stoel bij Hester. Altijd blij met de adviezen die zij geeft over de verzorging van mijn huid.

Corina - ongeveer 2 jaar geleden

Weer een ontzettend fijne en ontspannen behandeling gehad! Heel fijn, bedankt Merel!

Suzan - ongeveer 2 jaar geleden

Eerste kennismaking en ervaring; alleszins naar wens en professioneel👍
Nieuwe afspraak reeds gemaakt.

Dhr, - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke lente behandeling, verrassende nieuwe elementen. Wat dacht je van de ijskoude rollers, gevolgd door warme rollers. Geuren in combinatie met een cupping en massage. Totale reiniging en ontspanning!

Jolanda - ongeveer 2 jaar geleden

Kom hier al jaren, altijd erg fijn bij Merel en Hester. Vandaag mij wenkbrauwen laten doen, zien er weer top uit!

Lotte - ongeveer 2 jaar geleden

Ik had een pedicure afspraak , ben weer fijn geholpen door Hester!

Angela - ongeveer 2 jaar geleden