Fijn geholpen door Hester.
Vriendelijke, rustige en ontspannen sfeer.
Annet
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd gezellig en fijn.
Anita
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne welkom, goede behandeling!
Ingrid
-
ongeveer 2 jaar geleden
Lekkere ontspannen sfeer en fijne behandeling
Mineke
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer een fijne behandeling gehad. Met een nieuwe voorraad aan goede producten naar huis gegaan.
Marit
-
meer dan 2 jaar geleden
Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg, vakkundige behandeling. De voeten waren in goede handen...
Marjan
-
meer dan 2 jaar geleden
Super om op zulke korte termijn terecht te kunnen. Fijne eerste ontmoeting, kom graag nog een keer. Zorgvuldig!
Kristien
-
meer dan 2 jaar geleden
Wordt fijn geholpen
Ria
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijn persoonlijk advies
Moniek
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima zoals altijd dik tevreden
Truus
-
meer dan 2 jaar geleden