5.0
gebaseerd op 739 reviews

Fijn geholpen door Hester.
Vriendelijke, rustige en ontspannen sfeer.

Annet - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd gezellig en fijn.

Anita - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne welkom, goede behandeling!

Ingrid - ongeveer 2 jaar geleden

Lekkere ontspannen sfeer en fijne behandeling

Mineke - meer dan 2 jaar geleden

Weer een fijne behandeling gehad. Met een nieuwe voorraad aan goede producten naar huis gegaan.

Marit - meer dan 2 jaar geleden

Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg, vakkundige behandeling. De voeten waren in goede handen...

Marjan - meer dan 2 jaar geleden

Super om op zulke korte termijn terecht te kunnen. Fijne eerste ontmoeting, kom graag nog een keer. Zorgvuldig!

Kristien - meer dan 2 jaar geleden

Wordt fijn geholpen

Ria - meer dan 2 jaar geleden

Fijn persoonlijk advies

Moniek - meer dan 2 jaar geleden

Prima zoals altijd dik tevreden

Truus - meer dan 2 jaar geleden