Perfect!
babet
-
bijna 2 jaar geleden
Fijn ingespeeld door Merel op mijn behandel wensen.
Heerlijke massage 👌
Carla
-
bijna 2 jaar geleden
Merel is altijd vrolijk en vriendelijk. Doet haar werk goed, luistert naar wat jij wilt en geeft goed advies
Celine
-
bijna 2 jaar geleden
Ik heb een goede pedicure behandeling gehad en altijd gezellig bij Hester👌😀
Angela
-
bijna 2 jaar geleden
Heel goed èn... professioneel!
Franca
-
bijna 2 jaar geleden
Heerlijke behandeling gehad! Merel is zeer deskundig en de producten van Maria Akerberg zijn top!
Dea
-
bijna 2 jaar geleden
Heerlijk genoten
Ida
-
ongeveer 2 jaar geleden
De behandeling was heerlijk!
Linda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Hele fijne hennabrow treatment gehad met een super resultaat!
Britt
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne uitleg. Lekkere producten. Fijne behandeling.
Esmeralda
-
ongeveer 2 jaar geleden