5.0
gebaseerd op 739 reviews

Altijd fijn bij Merel, of het nu om een hele behandeling gaat of even snel mijn wenkbrauwen laten doen... Ze is altijd zorgvuldig en vriendelijk! Een echte aanrader!

Kristien - ongeveer 2 jaar geleden

Het was weer een heerlijk ontspan moment voor mezelf en mijn huid wordt zichtbaar beter door de behandelingen!

Tineke - ongeveer 2 jaar geleden

Erg leuke salon. Kwam van de teennagels lakken
Dit is heel secuur gedaan

Jeanette - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Huid is weer helemaal gevoed.
En mijn voeten zijn klaar voor de zomer! Top!

Gea - ongeveer 2 jaar geleden

Goed ervarend keurig

Gerda - ongeveer 2 jaar geleden

Elke keer weer ontspannen en genieten van een heerlijke gezichtsbehandeling!

Romy - ongeveer 2 jaar geleden

heerlijk genoten van de verwennerij en goede adviezen gekregen.

esther - ongeveer 2 jaar geleden

De gezichtsbehandelingen bij Merel zijn altijd zo fijn en goed! Ze weet precies wat m’n huid op dat moment nodig heeft, zo krijg ik elke keer een behandeling op maat.

Mirte - ongeveer 2 jaar geleden

Prima zoals altijd

Jo - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling voor mij en mijn zus. Vriendelijke meiden, zorgvuldige en fijne behandeling. We voelen ons verwend!

Yvonne - ongeveer 2 jaar geleden