5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ik heb weer een heerlijke gezichts behandeling gehad van Merel , echt een aanrader

Carla - bijna 2 jaar geleden

Het was een prettige behandeling, er waren geen ongemakkelijk stiltes. Ze gaf mij tips mee, wat heel fijn is.

Manon - bijna 2 jaar geleden

Het is altijd fijn om naar Merel te gaan, zij is zo deskundig en vriendelijk. Een echte aanrader.

Jeanet - bijna 2 jaar geleden

Voor het eerst bij merel geweest en het was een hele fijne ervaring. Ik kom zeker nog eens terug!

Kim - bijna 2 jaar geleden

Een heerlijke behandeling gehad. Mijn huid ziet er al veel rustiger en beter uit sinds ik de natuurlijke producten gebruik. Ik gebruik de gezichtsverzorging producten en make-up. De behandelingen zijn ontspannend....zo fijn en heerlijk... een momentje voor me zelf.

Anja - bijna 2 jaar geleden

Samen met 2 vriendinnen een make-up workshop gedaan. Super leuk! Merel en Hester luisteren, sluiten aan bij de verwachtingen en geven deskundig advies!

Cheryl - bijna 2 jaar geleden

Fijne en rustige persoonlijkheid, voelt gelijk op je gemak. Behandeling werd duidelijk uitgelegd en uitvoering was heerlijk!

Kirsten - bijna 2 jaar geleden

Prettig geholpen met goed advies.

Renate - bijna 2 jaar geleden

Prima geregeld, eenvoudig afspraak maken en vlot geholpen.

Wim - bijna 2 jaar geleden

Heerlijk genoten en mijn voeten zijn helemaal in hun sas.
Dank je wel

Renate - bijna 2 jaar geleden