5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer een hele fijne behandeling gehad bij Merel! Weer helemaal ontspannen. Dankjewel Merel!!

Suzan - ongeveer 2 jaar geleden

Wederom uitstekend en vakkundig! Dank je, Hester!

Franca - ongeveer 2 jaar geleden

Warm welkom, goed advies
Tevreden over mijn 1e pedicure behandeling

Miranda - ongeveer 2 jaar geleden

Erg fijne boost behandeling gehad! Was helemaal zen en m'n huid voelt echt weer top aan. Merel houd overal rekening mee als je wat aangeeft.

Lotte - ongeveer 2 jaar geleden

ik heb er weer echt van genoten van de behandeling heerlijk

Annie - ongeveer 2 jaar geleden

Een heerlijke behandeling helemaal op mijn huid afgestemd. In de bekwame handen van Hester voelde ik me ontspannen en vertrouwd. Mijn huid heeft een mooie glans gekregen door deze boost van goede voedzame producten en massage!
Dankjewel!

Hetty - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne behandeling en goed advies gehad over de verzorgingsproducten!

Annemieke - ongeveer 2 jaar geleden

Hele prettige behandeling door Hester :)

Eline - ongeveer 2 jaar geleden

Weer een heerlijke ontspannen behandeling gehad!

Francis - ongeveer 2 jaar geleden

Een goede behandeling gehad
Wenkbrauwen zijn weer mooi

Carla - ongeveer 2 jaar geleden