5.0
gebaseerd op 739 reviews

Vriendelijke ontvangst goede behandeling loop weer op fluweel.

Klaasje - meer dan 2 jaar geleden

Uitstekend! Heel accuraat en snel.

Franca - meer dan 2 jaar geleden

Weer een fijne gezichtsbehandeling gehad. Goede resultaten door de producten die zijn aangeraden.

Marit - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd goed geholpen door Hester en ondertussen gezellig gekletst

Angela - meer dan 2 jaar geleden

Altijd weer een feestje om in de stoel te mogen liggen bij merel! En nog een groter feest als je met perfecte wenkbrauwen de deur uit gaat :)

Kirsten - meer dan 2 jaar geleden

Genoten en een goed advies gekregen voor mijn huid

Monique - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke ontspannende winterboost voor gezicht en geest!

Jolanda - meer dan 2 jaar geleden

Vanochtend een afspraak voor een gezichtsbehandeling gehad en wenkbrauwen harsen en verven. Weer super fijn geholpen. Er word goed gekeken naar wat de huid nodig heeft en past de behandeling daarop aan. Helemaal ontspannen de salon uitgelopen. Dankjewel Merel!

Suzan - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke duo behandeling gehad met mijn zus en goed en duidelijk advies gekregen! Echt een aanrader!

Merle - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijn, gezellig en vakkundig!

Linda - meer dan 2 jaar geleden