5.0
gebaseerd op 739 reviews

De behandeling wat ik heb gehad was weer 👍🏼👍🏼

Miny - meer dan 2 jaar geleden

Een heerlijk behandeling gehad met hele fijne producten.

José - meer dan 2 jaar geleden

Een fijne gezichtsbehandeling gehad bij Merel. Een diepere reiniging, mijn huid voelt weer beter aan.

Marit - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling en fijn advies.

Manon - meer dan 2 jaar geleden

Het was een heerlijk ontspannen bezoek met fijne producten

Ilse - meer dan 2 jaar geleden

Echt hele fijne voetbehandeling gehad, met duidelijke uitleg over producten die worden gebruikt en waarom. Gelijk weer nieuwe afspraak gemaakt.

Mineke - meer dan 2 jaar geleden

Nu al meerdere kerel bij Merel geweest en ben steeds erg tevreden! Fijne producten, fijne behandelingen en ook goede prijs-kwaliteit verhouding!

Brenda - meer dan 2 jaar geleden

ik heb weer een heerlijke behandeling gehad echt van genoten hartelijk dank

Annie - meer dan 2 jaar geleden

Super lieve en aardige mensen, denken met je mee wat erg fijn is!
Super fijne producten en behandelingen zeker aan te raden!

Lisa - meer dan 2 jaar geleden

Ontspannend, gezellig en ook belangrijk: mooie teennagels……

Paulien - meer dan 2 jaar geleden