5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer heerlijk genoten van mijn behandeling

Carla - meer dan 2 jaar geleden

Last minute nog een plekje vrij voor de kerst! Heel fijn! Merel is een ontzettend lieve meid die heel je ontzettend goed helpt! Dankjewel!

Rieneke - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling en lekker van genoten.

Ursula - meer dan 2 jaar geleden

Je voelt je gelijk ontzettend welkom en de behandelingen zijn prettig en professioneel. Er wordt goed naar je geluisterd en daarop een passend advies gegeven! Erg prettig!

Amy - meer dan 2 jaar geleden

Heb genoten en de behandeling was heerlijk.

Betsy - meer dan 2 jaar geleden

Een héérlijke gezichtsbehandeling gehad, Merel neemt alle tijd met duidelijke uitleg van de producten die ze gebruikt.
Ze geeft goed persoonlijk advies over producten die passen bij jou huid.
Mijn gezicht voelt weer fris en zacht aan, zeker voor herhaling vatbaar!

Renate - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling, goed advies en een prachtig resultaat! M’n huid is heel fijn en goed gevoed door een masker.

Gea - meer dan 2 jaar geleden

Op een prettige vriendelijke manier is de behandeling deskundig zorgvuldig uitgevoerd.

Elles - meer dan 2 jaar geleden

Ik heb weer een heerlijke gezichtsbehandeling bij Merel gehad. Ze weet altijd precies wat goed is voor mijn huid en waar ik aan toe ben… heerlijk verwen momentje gehad vanochtend! Shine weer helemaal 🥰

Esther - meer dan 2 jaar geleden

Dikke duim👍🏻

Karin - meer dan 2 jaar geleden