5.0
gebaseerd op 739 reviews

Fijne behandeling met mooi resultaat. Tips hoe ik het zelf ook nog extra kan behandelen.

Gea - bijna 2 jaar geleden

Ja was heerllijk echt van genoten hartelijk dank Hester super

Annie - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden. Klantvriendelijk, gezellig, fijne producten en behandeling.

José - bijna 2 jaar geleden

Hartelijk ontvangen, uitstekend en deskundig zijn mijn voeten in de watten gelegd. Met een mooi kleurtje op de teennagels en wat goede verzorgingsproducten ben ik blij en tevreden naar huis gegaan na deze behandeling.

Jeannet - bijna 2 jaar geleden

heerlijk genoten lekker ontspannen en goed advies

esther - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke behandeling ze verteld veel over de producten wat erg interessant is. Zeker de moeite waard om te doen

Abida - bijna 2 jaar geleden

Een volledige behandeling voor mijn voeten cadeau gekregen voor vaderdag.

En het was hardstikke goed. Mijn voeten vonden het heel prettig en de sfeer op locatie is heel ontspannen.

Kom zeker nog een keer.

Peter - bijna 2 jaar geleden

Heb vanmiddag een likdoorn vakkundig weg laten halen, een hele opluchting nu het weg is en kan weer fatsoenlijk lopen. een aanrader om bij Flawelss by Merel een behandeling te laten doen.

Alfons - bijna 2 jaar geleden

Als je thuis komt van de zomer make-up workshop en je man zegt wat ben je mooi opgemaakt. Dan weet je zeker dat je iets goeds gedaan hebt 🌞

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Top gedaan 👍

Rob - bijna 2 jaar geleden