5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer heerlijk mijn voeten laten doen door Hester.
Top pedicure 👍

Annie - meer dan een jaar geleden

Hele fijne en prettige behandeling! Dik tevreden!

José - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad en goed advies over de producten.

Dea - meer dan een jaar geleden

Was weer fijn en prettig

Ria - meer dan een jaar geleden

Het was weer fantastisch. Genoten van de behandeling, een rustmoment en ontspanning.
Goed en duidelijk advies voor een optimale huidverzorging. Ik werd hartelijk ontvangen en ging met een heerlijk gevoel de deur uit.

Anja - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke en ontspannen behandeling gehad!

Monique - meer dan een jaar geleden

Hele fijne voetspa gehad en goede productinfo dus zeer aan te bevelen

Mw - meer dan een jaar geleden

Heel prettig

Lidwien - meer dan een jaar geleden

Heel blij met de snelle reacties, behandeling en het goede advies!

Nadia - meer dan een jaar geleden

Weer een heerlijke behandeling gehad bij Merel. Zo fijn dat je elke keer als je komt zo hartelijk wordt ontvangen, en ze met veel aandacht en expertise de behandeling uitvoert. Mijn (gevoelige) huid heeft er nog nooit zo mooi uit gezien!
Bedankt Merel!

Mvg Amanda

Amanda - meer dan een jaar geleden