5.0
gebaseerd op 739 reviews

Zoals altijd is het goed toeven bij Merel in de stoel. De nieuwe salon is fantastisch. Chapeau!!! Een aanwinst voor het gezicht van ons dorp.

Sietske - meer dan een jaar geleden

wow klasse uitleg en voel me als een v.i.p. behandeld echt fijn

Jan - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling gehad plus een vervelende likdoorn weg gehaald. Helemaal blij mee.

Jenny - meer dan een jaar geleden

Op de nieuwe, schitterende locatie aan het Kroonplein is de behandeling weer net zo goed, efficiënt en vriendelijk als altijd! Dank je wel, Hester!

Franca - meer dan een jaar geleden

Goed advies gekregen over mijn huid! Duidelijke en heldere uitleg!

Jennifer - meer dan een jaar geleden

Goede en professionele behandeling. Fijn zo'n wellness in Lemelerveld

Gerrie - meer dan een jaar geleden

Altijd fijn om weer een gezichtsbehandeling te krijgen, dat is heerlijk!!

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Weer helemaal zen...

Heidi - meer dan een jaar geleden

Weer heerlijk genoten..

Amanda - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke ontvangst en goed geholpen ! Dank je

Monique - meer dan een jaar geleden