Zoals altijd is het goed toeven bij Merel in de stoel. De nieuwe salon is fantastisch. Chapeau!!! Een aanwinst voor het gezicht van ons dorp.
Sietske
-
meer dan een jaar geleden
wow klasse uitleg en voel me als een v.i.p. behandeld echt fijn
Jan
-
meer dan een jaar geleden
Fijne behandeling gehad plus een vervelende likdoorn weg gehaald. Helemaal blij mee.
Jenny
-
meer dan een jaar geleden
Op de nieuwe, schitterende locatie aan het Kroonplein is de behandeling weer net zo goed, efficiënt en vriendelijk als altijd! Dank je wel, Hester!
Franca
-
meer dan een jaar geleden
Goed advies gekregen over mijn huid! Duidelijke en heldere uitleg!
Jennifer
-
meer dan een jaar geleden
Goede en professionele behandeling. Fijn zo'n wellness in Lemelerveld
Gerrie
-
meer dan een jaar geleden
Altijd fijn om weer een gezichtsbehandeling te krijgen, dat is heerlijk!!
Jolanda
-
meer dan een jaar geleden
Weer helemaal zen...
Heidi
-
meer dan een jaar geleden
Weer heerlijk genoten..
Amanda
-
meer dan een jaar geleden
Vriendelijke ontvangst en goed geholpen ! Dank je
Monique
-
meer dan een jaar geleden