5.0
gebaseerd op 739 reviews

Het was heerlijk. Lekker ontspannen en genieten. Geweldig om zo'n prachtige beautysalon in ons dorp te hebben.

Anita - meer dan een jaar geleden

Heerlijk even mijn voeten laten behandelen door Hester. Dankjewel 🥰
Echt lekker.

Ursula

Ursula - meer dan een jaar geleden

Fijne relax aroma massage gehad. Een aanrader om heerlijk tot rust te komen

Loes - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling..goede uitleg en tips voor thuis..

Mieke - meer dan een jaar geleden

Fijne massage gehad van Kirsten. Denkt mee in de behandeling als je aangeeft dat je ergens last van hebt. Fijn kunnen ontspannen en stukje minder last van m'n rug. Super, bedankt!

Lotte - meer dan een jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Merel.

Trees - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling! Oprechte aandacht en met fijne producten de deur uit.

Dea - meer dan een jaar geleden

Gisteren voor de eerst keer bij jullie geweest .
Wat een super fijne behandeling op maat heb ik gehad. Vanmorgen keek ik in de spiegel en heb wel Drie keer moeten kijken maar het lijkt echt alsof me fijne lijntjes al wat minder zijn .
Ik ben nu helemaal fan van de producten van Maria Akenberg.
Heb gelijk al een aantal dingen aangeschaft en dat zal zeker aangevuld worden met meerder producten
Ik ga zeker hier weer komen.

Karin - meer dan een jaar geleden

Goed ontvangen, goed geholpen en een leuk gesprek gehad

Dinie - meer dan een jaar geleden

Wauw wat heb ik weer genoten van een heerlijk gezichtsbehandeling bij Merel..
Echt ontspannend..

Amanda - meer dan een jaar geleden