Voor het eerst een massage mogen ervaren van Kirsten. Het was heerlijk!!! Er was extra aandacht voor de plekken die ik had aangegeven. Voelde aan mijn lijf dat het veel had gedaan....
Dit gaat zeker op herhaling.
Een heerlijke headspa gehad bij Maaike.
Ontzettend ontspannen, echt heel fijn! Mijn wenkbrauwen laten doen bij Merel, helemaal blij mee! Dankjewel!
Een heerlijke gezichtbehandeling gehad bij Hester, puur genieten en goed advies
De volgende staat weer gepland
Wat een prachtige salon op een toplocatie
Heerlijke behandeling!
Heerlijk ontspannen bij Hester🤗
Vandaag van een heerlijke duobehandeling "speciaal op maat voor jou" genoten. Zo fijn om te merken dat het echt op maat is, we hadden hetzelfde treatment maar ook weer net wat anders omdat Hester en Merel perfect weten wat onze huid nodig heeft. Zo wordt het echt op je huid en situatie afgestemd. De ontvangst is als altijd vriendelijk en warm, de behandeling rustig en heel vakkundig! Voor iedereen een aanrader.
Een fijne wimper behandeling gehad,
ben heel tevreden!
Ontzettend genoten van the ultimate headspa behandeling bij Merel!
Het is altijd zo enorm fijn om hier lekker tot rust te komen.
Samen met mijn moeder een duo head spa behandeling gehad, dit was echt heerlijk. Het was tot in de puntjes goed verzorgd en goed geregeld. We waren heerlijk ontspannen en komen zeker nog terug!!
Super fijne signature head spa behandeling gehad bij Maaike. De hele behandeling was erg ontspannen echt genoten!