5.0
gebaseerd op 739 reviews

Voor het eerst een massage mogen ervaren van Kirsten. Het was heerlijk!!! Er was extra aandacht voor de plekken die ik had aangegeven. Voelde aan mijn lijf dat het veel had gedaan....
Dit gaat zeker op herhaling.

Erna - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke headspa gehad bij Maaike.
Ontzettend ontspannen, echt heel fijn! Mijn wenkbrauwen laten doen bij Merel, helemaal blij mee! Dankjewel!

Suzan - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke gezichtbehandeling gehad bij Hester, puur genieten en goed advies
De volgende staat weer gepland
Wat een prachtige salon op een toplocatie

Miranda - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling!

Jari - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen bij Hester🤗

Riët - meer dan een jaar geleden

Vandaag van een heerlijke duobehandeling "speciaal op maat voor jou" genoten. Zo fijn om te merken dat het echt op maat is, we hadden hetzelfde treatment maar ook weer net wat anders omdat Hester en Merel perfect weten wat onze huid nodig heeft. Zo wordt het echt op je huid en situatie afgestemd. De ontvangst is als altijd vriendelijk en warm, de behandeling rustig en heel vakkundig! Voor iedereen een aanrader.

Hetty - meer dan een jaar geleden

Een fijne wimper behandeling gehad,
ben heel tevreden!

Gerrie - meer dan een jaar geleden

Ontzettend genoten van the ultimate headspa behandeling bij Merel!
Het is altijd zo enorm fijn om hier lekker tot rust te komen.

Brenda - meer dan een jaar geleden

Samen met mijn moeder een duo head spa behandeling gehad, dit was echt heerlijk. Het was tot in de puntjes goed verzorgd en goed geregeld. We waren heerlijk ontspannen en komen zeker nog terug!!

Demi - meer dan een jaar geleden

Super fijne signature head spa behandeling gehad bij Maaike. De hele behandeling was erg ontspannen echt genoten!

Leonie - meer dan een jaar geleden