5.0
gebaseerd op 739 reviews

Vandaag weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Daarnaast even weer de puntjes op de i mbt harsen e.d. Merel kent mijn huid als de beste. Vanaf dag één geeft ze mij de juiste (product) adviezen. Kortom.....ik ben heel blij met Biotique.🤗

Sietske - ongeveer een jaar geleden

Wat een beleving, heerlijke gezichtsbehandeling gehad met als resultaat een stralende huid. Je voelt je weer als herboren. Goed advies gekregen over de behandeling en de producten.

wilma - ongeveer een jaar geleden

Super! Nette wenkbrauwen en een gezellige babbeltje.

Nienke - ongeveer een jaar geleden

Een fijne behandeling gehad vanochtend bij Hester.
Ze weet welke behandeling past bij je huid.
Alle rust en een gezellig praatje tussendoor.
Hester voelt het altijd goed aan.

Martine - ongeveer een jaar geleden

Vandaag een duo japanse head spa gedaan. Het was geweldig! Duidelijke uitleg gekregen, ontvangst en behandeling door vriendelijke meiden en we hebben een heerlijke ontspannen middag gehad!

Manon - ongeveer een jaar geleden

Wauw! Ik trakteerde mijzelf op de Ultimate Japanese Head Spa, echt pure verwennerij – precies wat ik even nodig had. Van de rustgevende massage tot helemaal in zen-sfeer, verrassend compleet. Een topcadeau voor Moederdag… aan mezelf, haha – en ik heb er geen seconde spijt van!

Gea - ongeveer een jaar geleden

Duo Japanse Headspa: aanrader! Twee lieve dames leggen alles netjes uit. Heel relaxt, goed geïnformeerd en heldere uitleg. Speciale shampoos wisselen elkaar af en de waterstralen zijn rustgevend. Heerlijk!

Barbara - ongeveer een jaar geleden

Hier ga ik altijd tevreden de deur uit! Aanrader!

Kristien - ongeveer een jaar geleden

Vanochtend een heerlijke headspa gehad , was erg relaxed
Heerlijk geurende producten werden er gebruikt.
Mooie salon met luxe uitstraling.
Ga zeker vaker terugkomen.
Alle complimenten voor Merel en haar team 🤩🍀

Bea - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk ontspannende massage gehad!

Ardin - ongeveer een jaar geleden