Genoten van de behandeling. Ik voel me als herboren. Mijn huid voelt super schoon, zacht en glad aan.
Een moment voor mezelf, super fijn en ontspannen. Mijn huid straalt en ziet er verzorgd en gezond uit door de behandeling en het gebruik van de natuurlijke producten. Super blij mee.
Nadien ging ik even een boodschap doen, kreeg ik te horen:' wat zie je er goed uit.'
Geweldig toch, Daar wordt ik blij van. Merel dankjewel. Super blij met je. Liefs Anja
Super fijne behandeling gehad bij Merel. Ga ik zeker vaker doen.😀
Prettige behandeling gehad.
Alle lof.
Geweldig in 1 woord. Super vriendelijk. Kortom hier ga ik vaker komen
Geweldig
Het was weer super fijn en ben er weer erg blij mee.
Ik heb mijn lichaam laten harsen door Merel en dit is mij goed bevallen. Het ging heel vlot en het is heel netjes gedaan! Zeker een aanrader.
Heerlijke Vitamine C behandeling gehad. Mooie glow en ook icm harsen en verven wenkbrauwen een extra mooi geheel! Kom zeker weer terug.
Altijd goed en gezellig.
Vandaag een heerlijke duo behandeling gehad, beiden super genoten. Het voelt als een mini vakantie, Dankjewel Merel en Hester