Samen met mijn vader een heerlijke Duo Headspa gehad bij Biotique. Een absolute aanrader wanneer jij ook heerlijk wilt ontspannen en weer een gezonde hoofdhuid wilt hebben 🤩!
Wat heb ik genoten van de massage van Kirsten, ik kom gauw weer.
Heerlijk!!! Prachtige salon en de behandeling was erg genieten
Weer een fijne pedicure behandeling gehad.
Altijd heerlijk even een ontspan moment
Geweldige behandeling gehad. Super lief personeel, prachtige salon, voel me herboren….kortom…..ik kom zeker terug!
Het is altijd fijn om hier te komen, vriendelijk, aardig. Goed behandeld en fijne producten. Echt een aanrader voor iedereen om lekker te ontspannen en goed geholpen te worden. Mijn huid voelt echt zacht door de producten.
Als verjaardagjskado voor mijn collega hebben we met z'n drieën een heerlijk arrangement mogen ondergaan. Een gezichtsbehandeling én een head-spa. Het was in 1 woord ge-wel-dig! Ontzettend genoten! We willen het hele team heel erg bedanken voor jullie gastvrijheid en de goede zorgen!
Mvg Dorien l, Kristel & Amanda
Heerlijk ontspannen mogen liggen in de stoel bij Merel!
De behandeling was helemaal afgestemd op de behoefte van mijn huid. Ik kwam met een frisse, gezonde flow van de stoel af!
Heb genoten van het moment voor mezelf, de heerlijke producten en de kennis en gezelligheid van Merel.
Het was weer een heerlijke pedicure behandeling 👍 en weer goed advies gekregen over wat zon producten bedankt maar weer