5.0
gebaseerd op 739 reviews

Samen met mijn vader een heerlijke Duo Headspa gehad bij Biotique. Een absolute aanrader wanneer jij ook heerlijk wilt ontspannen en weer een gezonde hoofdhuid wilt hebben 🤩!

Stijn - ongeveer een jaar geleden

Wat heb ik genoten van de massage van Kirsten, ik kom gauw weer.

mijke - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk!!! Prachtige salon en de behandeling was erg genieten

Evana - ongeveer een jaar geleden

Weer een fijne pedicure behandeling gehad.

Gerrie - ongeveer een jaar geleden

Altijd heerlijk even een ontspan moment

Eline - ongeveer een jaar geleden

Geweldige behandeling gehad. Super lief personeel, prachtige salon, voel me herboren….kortom…..ik kom zeker terug!

Linda - ongeveer een jaar geleden

Het is altijd fijn om hier te komen, vriendelijk, aardig. Goed behandeld en fijne producten. Echt een aanrader voor iedereen om lekker te ontspannen en goed geholpen te worden. Mijn huid voelt echt zacht door de producten.

Herma - ongeveer een jaar geleden

Als verjaardagjskado voor mijn collega hebben we met z'n drieën een heerlijk arrangement mogen ondergaan. Een gezichtsbehandeling én een head-spa. Het was in 1 woord ge-wel-dig! Ontzettend genoten! We willen het hele team heel erg bedanken voor jullie gastvrijheid en de goede zorgen!

Mvg Dorien l, Kristel & Amanda

Amanda - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk ontspannen mogen liggen in de stoel bij Merel!
De behandeling was helemaal afgestemd op de behoefte van mijn huid. Ik kwam met een frisse, gezonde flow van de stoel af!
Heb genoten van het moment voor mezelf, de heerlijke producten en de kennis en gezelligheid van Merel.

Kirsten - ongeveer een jaar geleden

Het was weer een heerlijke pedicure behandeling 👍 en weer goed advies gekregen over wat zon producten bedankt maar weer

Monique - ongeveer een jaar geleden