5.0
gebaseerd op 739 reviews

Warm ontvangst, heerlijk ontspannende headspa met goed advies over welke producten bij onze hoofdhuid passen. We hadden heerlijk zachte haren en geen trekkend gevoel meer op onze hoofdhuid. We hebben de geadviseerde producten aangeschaft en mijn haar voelt gezond.. Daarna ook nog een erg passend en persoonlijk lentemakeup advies gekregen. Voelde de makeup bijna niet zitten en zag er in een paar stappen mooi verzorgd uit. We hebben alle (natuurlijke) producten aangeschaft en zijn er erg blij mee!

Aniek - ongeveer een jaar geleden

Ik heb weer een heerlijke behandeling gehad bij Merel 😀

Carla - ongeveer een jaar geleden

Merel heeft mij een Fijne relaxte behandeling gegeven, weer von genoten.
Verheug me op volgende afspraak .
Prachtige salon 👌

Carla - ongeveer een jaar geleden

Fijn ontvangst, goede behandeling, fijne rustige behandelaar, goed advies, niet opdringerig. Voor herhaling vatbaar.

Rianne - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke pedicure behandeling gehad.

Sharon - ongeveer een jaar geleden

Het was makkelijk een afspraak te maken. En het is erg gemoedelijk. Fijne behandeling. Een tevreden
klant is de deur uitgegaan.

MW - ongeveer een jaar geleden

Prima geholpen, vriendelijk en bekwaam

Jannie - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke ontspannen headspa behandeling gehad bij Maaike!

Stella - ongeveer een jaar geleden

Fijne prettige pedicure behandeling! Goede tips mee gekregen!

Manon - ongeveer een jaar geleden

Wat was het weer heerlijk.
Gewoon lekker de rust maar ook even helemaal niks moeten en genieten van een heerlijke gezichtsbehandeling.

Amanda - ongeveer een jaar geleden