5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ik heb een hele fijne gezichtsbehandeling gehad bij Merel

Marian - ongeveer een jaar geleden

Hele mooie en rustige inrichting. Erg rust gevend. En leuk en aardig personeel! Voor de 2e keer geweest, speciaal op maat voor jou duo behandeling is aan te raden! Alles wat me huid nodig was. En vandaag mijn wenkbrauwen laten doen. Erg mooi en strak gedaan.

Heel erg blij mee!

Sofie - ongeveer een jaar geleden

Prachtige locatie, heerlijke behandeling, goede uitleg en fijn om voor en na te kunnen.

Madelon - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke gezichtsmassage gehad.

Mia - ongeveer een jaar geleden

Vanmiddag een heerlijke behandeling gehad. Een echte aanrader voor als je eens lekker wil ontspannen.
Fijne, gemoedelijke sfeer. Toppers zijn het.

Jackelien - ongeveer een jaar geleden

We hebben een fantastische middag gehad! Een duo behandeling samen met mijn dochter, samen hebben wij er enorm van genoten. Bedankt!

Jenny - ongeveer een jaar geleden

Super service

Anita - ongeveer een jaar geleden

Erg rustgevend.
Prettige omgang en fantastische massage/behandeling.
Goede info.

Maria - ongeveer een jaar geleden

Geweldige behandeling van Merel gehad! Mijn huid voelt als nieuw. Fijn meegedacht met mijn lastige huid en advies gekregen. Ik kom zeker terug!

Oda - ongeveer een jaar geleden

Ik kom graag bij de Biotique!
Altijd een warm welkom!
Ik kom er al een tijdje voor het pedicuren, maar ook al een fijne head spa gehad,
En afgelopen week, een harsbehandeling

Je wordt door iedereen super fijn en goed geholpen.
Echt top!

Renate - meer dan een jaar geleden