Ik heb een hele fijne gezichtsbehandeling gehad bij Merel
Hele mooie en rustige inrichting. Erg rust gevend. En leuk en aardig personeel! Voor de 2e keer geweest, speciaal op maat voor jou duo behandeling is aan te raden! Alles wat me huid nodig was. En vandaag mijn wenkbrauwen laten doen. Erg mooi en strak gedaan.
Heel erg blij mee!
Prachtige locatie, heerlijke behandeling, goede uitleg en fijn om voor en na te kunnen.
Heerlijke gezichtsmassage gehad.
Vanmiddag een heerlijke behandeling gehad. Een echte aanrader voor als je eens lekker wil ontspannen.
Fijne, gemoedelijke sfeer. Toppers zijn het.
We hebben een fantastische middag gehad! Een duo behandeling samen met mijn dochter, samen hebben wij er enorm van genoten. Bedankt!
Super service
Erg rustgevend.
Prettige omgang en fantastische massage/behandeling.
Goede info.
Geweldige behandeling van Merel gehad! Mijn huid voelt als nieuw. Fijn meegedacht met mijn lastige huid en advies gekregen. Ik kom zeker terug!
Ik kom graag bij de Biotique!
Altijd een warm welkom!
Ik kom er al een tijdje voor het pedicuren, maar ook al een fijne head spa gehad,
En afgelopen week, een harsbehandeling
Je wordt door iedereen super fijn en goed geholpen.
Echt top!