5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ten eerste wat een warm binnen komen in de nieuwe salon. Super mooi ingericht, sfeervol, warm en alles is op elkaar afgestemd. Heel erg mooi.

Een heerlijke behandeling gehad op maat. Ik heb genoten en mijn huid voelt weer fris en schoon.
Deze behandeling geeft je huid wat je nodig hebt, dit zie je en voel je, en straal je uit.
Hier wordt ik blij van. Dankjewel Merel.

Anja - meer dan een jaar geleden

Ik had niet verwacht dat ik zo kon genieten van de Japanese Head Spa. Heerlijk!

Paula - meer dan een jaar geleden

Gisteren de headspa gehad. Heerlijk voor herhaling vatbaar

Jolande - meer dan een jaar geleden

Heerlijke headspa behandeling gehad!

Marije - meer dan een jaar geleden

Prachtige salon, ze denken veel met je mee en zijn erg vriendelijk.
Vakkundig geholpen, heel blij mee.

Annet - meer dan een jaar geleden

Hele prettige ontvangst en erg fijn professionele behandeling.

Willem - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad bij Merel. Ze weet precies wat je huid nodig heeft. Voordeel vind ik dat alle producten natuurlijk zijn.
Ik ben zeer tevreden. Het was heerlijk ontspannen en zie ook meteen resultaat, dat is ook leuk!

Merlène - meer dan een jaar geleden

Het was erg goed verzorgd allemaal!

Jennifer - meer dan een jaar geleden

Fantastische beleving! Echt een aanrader

Ellen - meer dan een jaar geleden

Hele fijne ervaring bij Merel m.b.t. proefmake up voor de bruiloft. Denkt goed mee, kijkt wat passend is bij mij en maakt er gewoon een gezellig moment van!

Dian - meer dan een jaar geleden