5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer een fijne pedicure behandeling gehad bij Hester in de prachtige nieuwe salon

Angela - meer dan een jaar geleden

Werd met een warm welkom ontvangen! Erg fijn personeel en luisteren goed naar wat je wilt! Een aanrader😁

Sarenda - meer dan een jaar geleden

Prachtige locatie, met zoveel smaak en zorg ingericht.
Super fijne en vriendelijke behandeling.
Heel fijn om hier klant te mogen zijn.

Kristien - meer dan een jaar geleden

Wat een heerlijke behandeling met duidelijke uitleg heb ik vanmiddag gehad. Heerlijk even ontspannen, de 2 uurtjes waren zo om.

Dia - meer dan een jaar geleden

Wat een fijne ervaring bij Biotique! Merel (en haar team!) is super professioneel en weet precies wat mijn huid nodig heeft. Tot de volgende keer! 😊

Rieneke - meer dan een jaar geleden

Het was weer een fijne behandeling
Heb allemaal verzorgings producten gekocht ben benieuwd bedankt maar weer dames 💋

Monique - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke duo behandeling gehad. Kirsten en Maaike zijn erg deskundig en geven passend advies

Eline - meer dan een jaar geleden

Vandaag een heerlijke japanese head spa behandeling gehad!! Wat was dit genieten!! Heel erg bedankt hiervoor!! Vakkundig advies gehad voor producten! Echt een aanrader!!

Gerda - meer dan een jaar geleden

Ontzettend genoten van een duo japanese headspa! Deskundig geholpen door Maaike en Kirsten. Echt een cadeautje voor jezelf!

Eline - meer dan een jaar geleden

Weer een fantastische behandeling gehad in een super mooie zaak! Het was weer volop genieten en relaxen. Dankjewel Merel en Hester🙏

Sjoukje - meer dan een jaar geleden