5.0
gebaseerd op 739 reviews

vriendelijk en goed werk en advies.

Martin - meer dan een jaar geleden

Goed geadviseerd en zelfs opgemaakt door Merel! Heel blij met de gekozen kleur van de oogschaduw 😊

Gerry - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd weer een heerlijke behandeling gehad bij Merel. Elke keer laat ik mij weer verrassen en Merel weet precies wat goed is voor mij en mijn huid!

Esmee - meer dan een jaar geleden

Fantastisch, zo fijn dat ik bij thuiskomst gelijk een nieuwe afspraak heb geboekt. ;-)

Heidi - meer dan een jaar geleden

Ik heb genoten van de behandeling en ontspanning. Merel weet echt waar ze over praat en wat ze doet !

Sanne - meer dan een jaar geleden

Weer netjes voor de feestdagen! Super fijn geholpen. Merel weet wat ik wil en nodig ben.

Celine - meer dan een jaar geleden

Weer fijn geholpen door Hester!

Angela - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd: heel goed en accuraat, en dit alles in een hartelijke, warme sfeer! Jullie doen het alletwee geweldig, dus... ga zo door! ook straks op Het Kroonplein. Maar dat komt stellig goed! Ik wens jullie:
"Fijne Kerstdagen & een Gezond & Gelukkig Nieuwjaar!"

Franca - meer dan een jaar geleden

Ik heb weer erg genoten van mijn behandeling, echt een aanrader

Carla - meer dan een jaar geleden

Een behandeling op maat❤️Wat een verwennerij, heerlijk ontspannen de feestdagen in.

Dorien - meer dan een jaar geleden