5.0
gebaseerd op 739 reviews

Een fijne behandeling en mijn nagels weer mooi. Altijd zo lief en rustig behandelt.

Herma - meer dan een jaar geleden

Weer heerlijk genoten!

Anne-Marie - bijna 2 jaar geleden

Fijne en ontspannen behandeling ontvangen. Er werd gevraagd naar de wensen, duidelijk uitleg gegeven over de verschillende producten. Mijn huid voelt zacht en schoon na de behandeling en ziet er stralend uit. Ik heb genoten, een moment voor mij zelf .Dank je wel.

Anja - bijna 2 jaar geleden

Altijd goed en fijn bij Merel!

Bodile - bijna 2 jaar geleden

Weer een super fijne behandeling gehad bij Merel! Helemaal klaar om op vakantie te gaan!

Suzan - bijna 2 jaar geleden

Fijne behandeling gehad met super mooi resultaat.
Leggen eerst uit wat ze gaan doen. Na de behandeling geven ze goede tips hoe je het zelf extra kan behandelen.

Manon - bijna 2 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden . Kom hier zeker terug. Groetjes Carla

Carla - bijna 2 jaar geleden

Super zeer tevreden

Karin - bijna 2 jaar geleden

Voor het eerst in de salon geweest en enorm fijn en goed geholpen. Vooraf al online geholpen met producten en bij de afspraak ook heel prettig. Er is goed gekeken naar wat mijn huis nodig heeft op dit moment en alles werd heel goed uitgelegd. Ik kom zeker vaker!

Nadia - bijna 2 jaar geleden

Fijn geholpen en goed uitgelegd wat ze ging doen.
Je voelt je welkom.

Marietje - bijna 2 jaar geleden