5.0
gebaseerd op 739 reviews

100 punten voor Hester!

Jan - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen behandeling gehad. Nog mijn hartelijke dank!

Dineke - meer dan een jaar geleden

Vandaag weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Merel. Er is naar mijn huid gekeken wat het nu nodig heeft. Heerlijk ontspannen behandeling gehad. Fijn advies voor thuis meegekregen. Dankjewel Merel!

Suzan - meer dan een jaar geleden

Door Merel Een fijne gezichtsbehandeling, met aandacht en vriendelijkheid aangeboden 👌

Carla - meer dan een jaar geleden

Altijd weer heerlijk om een schoonheidsbehandeling te krijgen! Echt genieten :)

Marlien - meer dan een jaar geleden

Altijd heel fijn om bij jullie te zijn. Jullie zijn supervriendelijk en lief en goed in wat jullie doen.

Yvonne - meer dan een jaar geleden

Merel heeft mij huid weer een booster gegeven. Mijn huid had het ook nodig door m'n zwangerschap. En nu straalt het weer als van ouds. Dankjewel merel voor de fijne behandeling en tips om het weer mooi te houden.

Amber - meer dan een jaar geleden

Weer een fijne behandeling gehad bij Merel.
Ook goed advies voor producten tijdens en na de zwangerschap.

Marit - meer dan een jaar geleden

Altijd persoonlijke belangstelling, fijne behandelingen.

Anita - meer dan een jaar geleden

Zo fijn om bij jullie te komen, ben weer erg tevreden met mijn wenkbrauwen 🥰

Lisa - meer dan een jaar geleden