5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ben Merel zo dankbaar dat ik van de hormoonzalf af ben.
Heerlijke ontspannen behandeling gehad.

Elice - meer dan een jaar geleden

Prettige behandeling gehad en fijne producten.
Ik ben heel tevreden!🤗

Hennie - meer dan een jaar geleden

Erg fijn geholpen en een hele fijne sfeer.

Karin - meer dan een jaar geleden

Merel is zo lief! Het is een feestje om bij haar in de behandelstoel te kruipen.

Guida - meer dan een jaar geleden

Vanochtend een heerlijke gezichtsbehandeling bij Merel gehad. Merel weet altijd precies wat ik nodig ben, wat bij mijn huid past en wat ik prettig vind. Heb echt weer genoten van mijn behandeling, zoals elke keer weer.. Merel is een hele gezellige en spontane meid, wat ook heel fijn is! Zeker een aanrader..

Esther - meer dan een jaar geleden

Weer heerlijk vakantieproof gemaakt door Hester. 🏖

Aukelien - meer dan een jaar geleden

Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Merel. Heerlijk ontspannen. Ook de wenkbrauwen zien er weer top uit.

Lotte - meer dan een jaar geleden

Fijn plekkie. En goede zorg daar.
Top.

roxane - meer dan een jaar geleden

Fijne en gezellige afspraak

Demi - meer dan een jaar geleden

Weer een hele fijne behandeling gehad , voor herhaling vatbaar 🤩🤩🤩

Carla - meer dan een jaar geleden