Heerlijke gezichtsbehandeling! Fijne en goede advisering over producten. Kortom: heel tevreden! Kom zeker weer.in de mooie nieuwe omgeving.
Goed geholpen, persoonlijke aandacht. Mijn voeten zijn weer klaar voor de zomersandalen!
Weer een heerlijke behandeling gehad, weer erg genoten 😀
Altijd al heerlijke behandelingen en hele fijne hulp en nu in de nieuwe salon is het nog veel fijner. Echt een aanrader!
Ik vond het heerlijk! Fijne relaxte behandeling! De vervolgafspraak staat alweer gepland!
Dankjewel!!
Het was ontspannen en de behandeling werd zorgvuldig uitgevoerd! Heel fijn!
Heerlijk ontspannende massage gehad in de prachtige nieuwe praktijk!
Heerlijke behandeling gehad van Merel! :)
Vandaag samen met mijn dochter mogen genieten van een duo behandeling. Mooie ervaring en heerlijk genoten.
Daarna tips gekregen hoe ik mijn huid het beste kan voeden tegen weer en wind.
Ook advies gekregen rondom mijn Make-up.
Ik hou van natuurlijke tinten.
Dank jullie wel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Heerlijke behandeling gehad bij Merel! Ik zag direct na de pure cell treatment behandeling al resultaat!