5.0
gebaseerd op 739 reviews

Heerlijke gezichtsbehandeling! Fijne en goede advisering over producten. Kortom: heel tevreden! Kom zeker weer.in de mooie nieuwe omgeving.

José - meer dan een jaar geleden

Goed geholpen, persoonlijke aandacht. Mijn voeten zijn weer klaar voor de zomersandalen!

Jenneke - meer dan een jaar geleden

Weer een heerlijke behandeling gehad, weer erg genoten 😀

Carla - meer dan een jaar geleden

Altijd al heerlijke behandelingen en hele fijne hulp en nu in de nieuwe salon is het nog veel fijner. Echt een aanrader!

Nadia - meer dan een jaar geleden

Ik vond het heerlijk! Fijne relaxte behandeling! De vervolgafspraak staat alweer gepland!
Dankjewel!!

Anne - meer dan een jaar geleden

Het was ontspannen en de behandeling werd zorgvuldig uitgevoerd! Heel fijn!

Mientje - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannende massage gehad in de prachtige nieuwe praktijk!

Lynn - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad van Merel! :)

Ank - meer dan een jaar geleden

Vandaag samen met mijn dochter mogen genieten van een duo behandeling. Mooie ervaring en heerlijk genoten.
Daarna tips gekregen hoe ik mijn huid het beste kan voeden tegen weer en wind.
Ook advies gekregen rondom mijn Make-up.
Ik hou van natuurlijke tinten.

Dank jullie wel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Irma - meer dan een jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad bij Merel! Ik zag direct na de pure cell treatment behandeling al resultaat!

Melanie - meer dan een jaar geleden