5.0
gebaseerd op 739 reviews

Fijn geholpen alles goed uitgelegd ben erg teveden!👍👍

Thea - 12 maanden geleden

Al meer dan 10 jaar struggle ik met mijn huid.
Ik schaamde me om naar een schoonheidsspecialiste te gaan.
Want ja, ik wéét dat mijn huid onrustig is — maar om dat steeds opnieuw te horen, dat doet wat met je.

Van buurmeisje naar mijn held.
Merel benoemt alles met zoveel zachtheid en kennis, zonder oordeel.

Schaamteloos loop ik nu naar binnen. De behandelingen doen geen pijn, het is pure verwennerij.
En juist met die insteek geloof ik dat mijn huid mag herstellen.
Na de eerste behandeling zag ik al verschil.

Ik ben zó dankbaar.

Merel legt alles rustig uit, denkt mee, kijkt verder dan alleen de huid.
Merel laat mij weer vertrouwen voelen. Dankjewel.

Melissa - 12 maanden geleden

Het was wederom een prettige, vriendelijke èn professionele behandeling!

Franca - 12 maanden geleden

Het was een erg fijne en rustgevende behandeling! Erg van genoten😁

Jennifer - 12 maanden geleden

Voor mij was het de eerste keer dat ik een Headspa heb gehad, ik vond t heel fijn en een totale ontspanning - voor herhaling vatbaar!
Dankjewel Maaike en Biotique!

Ingrid - 12 maanden geleden

Het was heerlijk!

chantal - ongeveer een jaar geleden

Heerlijk genoten van een Japanse head spa en uitgebreide gezichtsbehandeling! Super ontspannen, een stralende huid en lekker zacht haar! Dank je wel voor de ontspannen behandeling!

Stephanie - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn geholpen door Merel! Wenkbrauwen zijn weer netjes 🤩.

Annelies - ongeveer een jaar geleden

Goede persoonlijke aandacht

Moniek - ongeveer een jaar geleden

Merel heeft mijn wenkbrauwen weer behandeld en verzorgd. Blij mee! Hier kan ik weer even mee door.

Marit - ongeveer een jaar geleden