Fijn geholpen, zeer tevreden!
Was een mooie ervaring. Tussen hoofdhuidmassage en schoonheidsbehandeling met nog extra tools.
Werd vriendelijk ontvangen in een mooie salon. Duidelijke uitleg van wat ging gebeuren. Zeer relax
fijne en zorgvuldige behandeling in rustige sfeer
Genoten van de gezichtsbehandeling op maat. Mijn huid ziet er nadien schoon, fris en stralend uit, omdat het de juiste behandeling krijgt wat op dat moment nodig is. Ik voel me als herboren..... En bij elke behandeling voelt het zo ontspannen en geniet ik intens.
Bij vragen wordt er duidelijk uitleg en advies gegeven, zo fijn om samen te overleggen.
De vervolg afspraken zijn al weer gepland, ik heb er nu al zin in.
Merel bedankt....
Ik heb 2 heerlijk behandeling gehad , eerst gezichtbehandeling en daarna een voetspa
Goed begin van mijn vakantie ๐๐๐
Fijne behandeling
Genoten van een heerlijke middag samen met mijn schoonzus. We hadden 4 behandelingen en allemaal even goed verzorgd. Voor de innerlijke mens werd ook goed gezorgd. Aanrader om je jezelf af en toe onder te dompelen en in de zenn modus te stappen.
Ik werd zo vriendelijk ontvangen door Dagmar.
Ben weer blij met mijn voeten na de pedicure behandeling van Judith. ๐๐ป
Zeer goed gedaan en ondertussen weer bijgepraat ๐
Biotique Natuurlijke Welness is echt een aanrader!
Fantastisch!!!! Heerlijke zen muziek, fijne geuren, een verrassende massage en een stralende huid nadien en dat door een lieve dame met veel kennis van de huid die me totaal comfortabel liet voelen. ๐ฅฐ
Mijn voeten zijn weer prettig verzorgd!