5.0
gebaseerd op 739 reviews

Fijn geholpen, zeer tevreden!

Judith - 10 maanden geleden

Was een mooie ervaring. Tussen hoofdhuidmassage en schoonheidsbehandeling met nog extra tools.
Werd vriendelijk ontvangen in een mooie salon. Duidelijke uitleg van wat ging gebeuren. Zeer relax

H.K. - 10 maanden geleden

fijne en zorgvuldige behandeling in rustige sfeer

Liny - 10 maanden geleden

Genoten van de gezichtsbehandeling op maat. Mijn huid ziet er nadien schoon, fris en stralend uit, omdat het de juiste behandeling krijgt wat op dat moment nodig is. Ik voel me als herboren..... En bij elke behandeling voelt het zo ontspannen en geniet ik intens.

Bij vragen wordt er duidelijk uitleg en advies gegeven, zo fijn om samen te overleggen.
De vervolg afspraken zijn al weer gepland, ik heb er nu al zin in.
Merel bedankt....

Anja - 10 maanden geleden

Ik heb 2 heerlijk behandeling gehad , eerst gezichtbehandeling en daarna een voetspa
Goed begin van mijn vakantie ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Carla - 10 maanden geleden

Fijne behandeling

Dinie - 10 maanden geleden

Genoten van een heerlijke middag samen met mijn schoonzus. We hadden 4 behandelingen en allemaal even goed verzorgd. Voor de innerlijke mens werd ook goed gezorgd. Aanrader om je jezelf af en toe onder te dompelen en in de zenn modus te stappen.

Rianne - 10 maanden geleden

Ik werd zo vriendelijk ontvangen door Dagmar.
Ben weer blij met mijn voeten na de pedicure behandeling van Judith. ๐Ÿ‘๐Ÿป
Zeer goed gedaan en ondertussen weer bijgepraat ๐Ÿ˜€
Biotique Natuurlijke Welness is echt een aanrader!

Antoinette - 10 maanden geleden

Fantastisch!!!! Heerlijke zen muziek, fijne geuren, een verrassende massage en een stralende huid nadien en dat door een lieve dame met veel kennis van de huid die me totaal comfortabel liet voelen. ๐Ÿฅฐ

Danielle - 10 maanden geleden

Mijn voeten zijn weer prettig verzorgd!

Astrid - 10 maanden geleden