5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ik had niet veel verwachting, maar kan zeggen dat het een echte aanrader is. Dankjewel!!

Tessa - 7 maanden geleden

Uitstekend! en wederom een prettige behandeling! Dank je, Hester!

Franca - 7 maanden geleden

Ik heb genoten van een heerlijke head spa. Ik raad het iedereen aan!

Ilona - 8 maanden geleden

Relaxte behandeling, zorgzaam personeel

Lisette - 8 maanden geleden

Heerlijk relaxte gezichtsbehandeling gehad. Met goede adviezen.

Wilma - 8 maanden geleden

Gewoon weer goed en top geregeld

Jan - 8 maanden geleden

Heerlijke behandeling bij hester!

Jannie - 8 maanden geleden

Helemaal top!

Lisa - 8 maanden geleden

Een heerlijke headspa gehad, vol passie en aandacht! Kom zeker terug!

Latoya - 8 maanden geleden

Heerlijk vanmorgen een ontspannende voeten-spa gehad bij Hester

Bea - 8 maanden geleden