Ik had niet veel verwachting, maar kan zeggen dat het een echte aanrader is. Dankjewel!!
Tessa
-
7 maanden geleden
Uitstekend! en wederom een prettige behandeling! Dank je, Hester!
Franca
-
7 maanden geleden
Ik heb genoten van een heerlijke head spa. Ik raad het iedereen aan!
Ilona
-
8 maanden geleden
Relaxte behandeling, zorgzaam personeel
Lisette
-
8 maanden geleden
Heerlijk relaxte gezichtsbehandeling gehad. Met goede adviezen.
Wilma
-
8 maanden geleden
Gewoon weer goed en top geregeld
Jan
-
8 maanden geleden
Heerlijke behandeling bij hester!
Jannie
-
8 maanden geleden
Helemaal top!
Lisa
-
8 maanden geleden
Een heerlijke headspa gehad, vol passie en aandacht! Kom zeker terug!
Latoya
-
8 maanden geleden
Heerlijk vanmorgen een ontspannende voeten-spa gehad bij Hester
Bea
-
8 maanden geleden