Fijne oppepper voor m’n gezicht!
Ik ben heel plezierig geholpen door Merel. Fijn was dat er tijdens de behandeling niet gesproken werd. En de behandelstoel was heerlijk warm!
Hele fijne beautykliniek, mede door de vriendelijke/behulpzame medewerksters
Een hartelijk warm welkom, even bij praten en ondertussen wordt ik lekker warm toegedekt.
Opnieuw intens genoten van de behandeling. Heerlijk ontspannen.
Een moment voor me zelf. Na de behandeling ziet mij huid er stralend uit. Ik geniet van mijn watertje en kom rustig bij. Merel dank je wel en tot snel. Liefs Anja
Heerlijke behandeling gehad van Merel. Totaal in de diepe ontspanning gekomen en wederom een goed advies voor m’n huid.
Echt genoten van de behandeling!
Weer heel tevreden! Dankjewel Merel!
Super lieve eigenaresse , super warm ontvangen en mooie wenkbrauwen goeie service
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Merel. Merel is heel rustig, legt goed uit wat ze gaat doen en de producten ruiken heerlijk. Goed advies gekregen na afloop, kortom voor herhaling vatbaar!
Heerlijke behandeling gehad! Persoonlijk afgesteld op mijn huid.