5.0
gebaseerd op 739 reviews

Fijne oppepper voor m’n gezicht!

Miranda - 7 maanden geleden

Ik ben heel plezierig geholpen door Merel. Fijn was dat er tijdens de behandeling niet gesproken werd. En de behandelstoel was heerlijk warm!

Marian - 7 maanden geleden

Hele fijne beautykliniek, mede door de vriendelijke/behulpzame medewerksters

Patricia - 7 maanden geleden

Een hartelijk warm welkom, even bij praten en ondertussen wordt ik lekker warm toegedekt.
Opnieuw intens genoten van de behandeling. Heerlijk ontspannen.
Een moment voor me zelf. Na de behandeling ziet mij huid er stralend uit. Ik geniet van mijn watertje en kom rustig bij. Merel dank je wel en tot snel. Liefs Anja

Anja - 7 maanden geleden

Heerlijke behandeling gehad van Merel. Totaal in de diepe ontspanning gekomen en wederom een goed advies voor m’n huid.

Linda - 7 maanden geleden

Echt genoten van de behandeling!

Britt - 7 maanden geleden

Weer heel tevreden! Dankjewel Merel!

Suzan - 7 maanden geleden

Super lieve eigenaresse , super warm ontvangen en mooie wenkbrauwen goeie service

Froukje - 7 maanden geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Merel. Merel is heel rustig, legt goed uit wat ze gaat doen en de producten ruiken heerlijk. Goed advies gekregen na afloop, kortom voor herhaling vatbaar!

Gemma - 7 maanden geleden

Heerlijke behandeling gehad! Persoonlijk afgesteld op mijn huid.

Francis - 7 maanden geleden