Ik geniet er elke keer weer van.
Super ontspannen!
Heerlijke head spa behandeling. Erg rustgevend en mijn hoofdhuid en haar voelen heerlijk zacht. Een aanrader!
Altijd een fijn ontvangst, relaxe behandeling met een mooi resultaat 👌
de behandeling was prima en goed verzorgd-
We hebben heerlijk genoten van de duo gezichtsbehandeling. Lekker ontspannen.
Super goed geholpen, heel fijn en relaxed, helemaal chill de deur uit gekomen ☺️
Ooh wat was het weer heerlijk.
Mijn gezicht was er even weer aan toe. Het voelt nu zo fijn weer.
Wat een ontspannen momentje. En goed voor mijn huid. Kom altijd super relaxed bij jullie vandaan
Een heerlijke relaxte behandeling gehad van Hester.
Je voelt gelijk dat Hester een geweldige schoonheidsspecialiste is en kennis van zaken heeft!