5.0
gebaseerd op 739 reviews

Ik geniet er elke keer weer van.

Jenny - 5 maanden geleden

Super ontspannen!

Anouk - 5 maanden geleden

Heerlijke head spa behandeling. Erg rustgevend en mijn hoofdhuid en haar voelen heerlijk zacht. Een aanrader!

Marjanke - 5 maanden geleden

Altijd een fijn ontvangst, relaxe behandeling met een mooi resultaat 👌

Marriet - 5 maanden geleden

de behandeling was prima en goed verzorgd-

Hennie - 5 maanden geleden

We hebben heerlijk genoten van de duo gezichtsbehandeling. Lekker ontspannen.

Mariska - 5 maanden geleden

Super goed geholpen, heel fijn en relaxed, helemaal chill de deur uit gekomen ☺️

Andrea - 5 maanden geleden

Ooh wat was het weer heerlijk.
Mijn gezicht was er even weer aan toe. Het voelt nu zo fijn weer.

Amanda - 5 maanden geleden

Wat een ontspannen momentje. En goed voor mijn huid. Kom altijd super relaxed bij jullie vandaan

Kirsten - 5 maanden geleden

Een heerlijke relaxte behandeling gehad van Hester.
Je voelt gelijk dat Hester een geweldige schoonheidsspecialiste is en kennis van zaken heeft!

Inge - 5 maanden geleden