5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer een heerlijke behandeling gehad bij Merel.
Mijn huid voelt weer zacht aan.

Marit - 7 maanden geleden

Ik heb een hele fijne behandeling gehad aan de voeten. Heerlijk ontspannen in een warme en rustige omgeving ❤️

Jeanette - 7 maanden geleden

Bij binnenkomst kom je direct in een fijne en rustig sfeer terrecht die je direct doet ontspannen. Heel fijn en vakkundig geholpen met goed dries wast te gebruiken tijdens de zwangerschap en de vrieskou buiten. Snel weer een afspraak inplannen

Inge - 7 maanden geleden

Het was weer erg prettig zowel de behandeling als de ontvangst!

Willem - 7 maanden geleden

Ik heb weer een fijne gezichts behandeling gehad dankjewel

Herma - 7 maanden geleden

Heerlijke massage gehad!!! Van te voren een fijne afstemming van wensen en verwachtingen!

Monique - 7 maanden geleden

Vanmiddag heerlijk genoten van een superfijne gezichtsbehandeling!

Bernadette - 7 maanden geleden

Verwennerij…. Welke afspraak dan ook. Altijd vriendelijk, belangstellend, enthousiast en liefdevol.

Anita - 7 maanden geleden

Het was weer super.

Ria - 7 maanden geleden

Het was heerlijk, super fijne behandeling, alleen maar lof. Perfect voor elkaar

Annie - 7 maanden geleden