5.0
gebaseerd op 739 reviews

Een heerlijke behandeling bij een supermooie salon.
Merel is een goede vakvrouw met een mooie salon en een geweldig verzorgingsmerk!!!
Aanrader :-)

Agnes - 9 maanden geleden

Genoten van een prettige gezichtsbehandeling!

Ilona - 9 maanden geleden

Het was weer heel goed en gezellig!

Karin - 9 maanden geleden

Top!!

Jan - 9 maanden geleden

Heerlijke gezichtsmassage gehad,zeer vriendelijk en bekwaam personeel

Irma - 9 maanden geleden

We hebben een duo voetspa bij Hester gehad, een heerlijke behandeling en super gezellig!

Martine - 9 maanden geleden
Paulien - 9 maanden geleden

Weer genoten van de behandeling van Merel 👍

Carla - 9 maanden geleden

Genoten van de heerlijke gezichtsbehandeling en fijne make up workshop. Professionele behandelingen en advies. Top!

Sylvia - 9 maanden geleden

Een make-up workshop gehad met vriendinnen.
Blij verrast met leuke kleuradviezen,
mooie natuurlijke producten en veel gezelligheid.

Ciska - 9 maanden geleden