Een heerlijke behandeling bij een supermooie salon.
Merel is een goede vakvrouw met een mooie salon en een geweldig verzorgingsmerk!!!
Aanrader :-)
Agnes
-
9 maanden geleden
Genoten van een prettige gezichtsbehandeling!
Ilona
-
9 maanden geleden
Het was weer heel goed en gezellig!
Karin
-
9 maanden geleden
Top!!
Jan
-
9 maanden geleden
Heerlijke gezichtsmassage gehad,zeer vriendelijk en bekwaam personeel
Irma
-
9 maanden geleden
We hebben een duo voetspa bij Hester gehad, een heerlijke behandeling en super gezellig!
Martine
-
9 maanden geleden
Paulien
-
9 maanden geleden
Weer genoten van de behandeling van Merel 👍
Carla
-
9 maanden geleden
Genoten van de heerlijke gezichtsbehandeling en fijne make up workshop. Professionele behandelingen en advies. Top!
Sylvia
-
9 maanden geleden
Een make-up workshop gehad met vriendinnen.
Blij verrast met leuke kleuradviezen,
mooie natuurlijke producten en veel gezelligheid.
Ciska
-
9 maanden geleden