5.0
gebaseerd op 739 reviews

Het was weer een fijne behandeling en ben er ook blij mee super bedankt

Herma - 10 maanden geleden

Opnieuw een Japanese Headspa gehad, dit keer de meest uitgebreide: The Ultimate
Heerlijk! Met de Hoofdletter H!
Totale ontspanning en goed advies voor thuis
Dankjewel Dagmar!

Hester - 10 maanden geleden

Een heerlijke gezichts- en voetbehandeling gehad met fijne producten! Op en top ontspannen en genieten!

Abida - 10 maanden geleden

ik heb weer heerlijk genoten van de behandeling hartelijk dank Hester groetjes Annie

Annie - 10 maanden geleden

Een fantastische LOVELY MOTHER’S MOMENT🤰massage gehad vanmiddag. Pure ontspanning. Vooraf wordt er goed uitgelegd en overlegd wat je wenselijk vind. Ik voelde mij direct op mijn gemak. Een echte aanrader om te doen!

Lisanne - 11 maanden geleden

Vriendelijke dames! Mooie en rustige salon. Met een heerlijk behandelings bed :)

Joyce - 11 maanden geleden

Prima!!

Ellen - 11 maanden geleden

Vandaag genoten van een heerlijke ontspannende, cadeau gekregen, 'Ultimate Japanese Headspa'. Niet alleen mijn mijn hoofdhuid werd gereinigd en verzorgd, maar bij deze 'Ultimate' zit ook een gezichtsbehandeling, en massage voor de schouders, armen en onderbenen. Super ontspannend! Ondanks de temperaturen buiten, was het aangenaam vertoeven binnen. Een echte aanrader!!!

Willeke - 11 maanden geleden

Ik heb een heerlijke foot spa behandeling gehad. Nagels weer bijgewerkt en gelakt, voeten behandeld en benen weer heerlijk zacht. Ik kom graag weer!

Martine - 11 maanden geleden

Wederom een uitstekende en efficiënte behandeling en - zoals altijd - uitermate vriendelijk. Dank je wel Hester!

Franca - 11 maanden geleden