Het was weer een fijne behandeling en ben er ook blij mee super bedankt
Opnieuw een Japanese Headspa gehad, dit keer de meest uitgebreide: The Ultimate
Heerlijk! Met de Hoofdletter H!
Totale ontspanning en goed advies voor thuis
Dankjewel Dagmar!
Een heerlijke gezichts- en voetbehandeling gehad met fijne producten! Op en top ontspannen en genieten!
ik heb weer heerlijk genoten van de behandeling hartelijk dank Hester groetjes Annie
Een fantastische LOVELY MOTHER’S MOMENT🤰massage gehad vanmiddag. Pure ontspanning. Vooraf wordt er goed uitgelegd en overlegd wat je wenselijk vind. Ik voelde mij direct op mijn gemak. Een echte aanrader om te doen!
Vriendelijke dames! Mooie en rustige salon. Met een heerlijk behandelings bed :)
Prima!!
Vandaag genoten van een heerlijke ontspannende, cadeau gekregen, 'Ultimate Japanese Headspa'. Niet alleen mijn mijn hoofdhuid werd gereinigd en verzorgd, maar bij deze 'Ultimate' zit ook een gezichtsbehandeling, en massage voor de schouders, armen en onderbenen. Super ontspannend! Ondanks de temperaturen buiten, was het aangenaam vertoeven binnen. Een echte aanrader!!!
Ik heb een heerlijke foot spa behandeling gehad. Nagels weer bijgewerkt en gelakt, voeten behandeld en benen weer heerlijk zacht. Ik kom graag weer!
Wederom een uitstekende en efficiënte behandeling en - zoals altijd - uitermate vriendelijk. Dank je wel Hester!