5.0
gebaseerd op 739 reviews

Weer heerlijk genoten. Mijn wenkies laten doen en een lekkere gezichtsbehandeling gehad. Dankjewel Merel

Ursula - 9 maanden geleden

Weer een fijne gezichtsbehandeling gehad bij Merel. Weer helemaal ontspannen! Dankjewel Merel!

Suzan - 9 maanden geleden

Ik was heel blij en tevreden met de gezichtsbehandeling en de massage. Het is een fijne plek om naar toe te gaan met vriendelijk en professioneel personeel.

Inge - 9 maanden geleden

Hele fijne, uitgebreide behandeling gehad!

Louise - 10 maanden geleden

Super fijn! Kom hier altijd blij vandaan.

Kristien - 10 maanden geleden

Hele fijne gezichtsbehandeling met zichtbaar resultaat!. En super advies. Ik houd ook van de producten.

Marlies - 10 maanden geleden

Heerlijke behandeling!

Marjo - 10 maanden geleden

Hele prettige behandeling waarbij tussendoor ook wordt gecheckt of alles nog goed gaat. Nadien ook de kans om zelf te bekijken.

Britt - 10 maanden geleden

Heerlijke ontspannen Japanese headspa er ervaring gehad.

Nikki - 10 maanden geleden

Heerlijke zwangerschapsmassage gehad! Even een momentje volledig ontspannen. Eigenlijk veel te kort ;)

Manon - 10 maanden geleden