Weer heerlijk genoten. Mijn wenkies laten doen en een lekkere gezichtsbehandeling gehad. Dankjewel Merel
Weer een fijne gezichtsbehandeling gehad bij Merel. Weer helemaal ontspannen! Dankjewel Merel!
Ik was heel blij en tevreden met de gezichtsbehandeling en de massage. Het is een fijne plek om naar toe te gaan met vriendelijk en professioneel personeel.
Hele fijne, uitgebreide behandeling gehad!
Super fijn! Kom hier altijd blij vandaan.
Hele fijne gezichtsbehandeling met zichtbaar resultaat!. En super advies. Ik houd ook van de producten.
Heerlijke behandeling!
Hele prettige behandeling waarbij tussendoor ook wordt gecheckt of alles nog goed gaat. Nadien ook de kans om zelf te bekijken.
Heerlijke ontspannen Japanese headspa er ervaring gehad.
Heerlijke zwangerschapsmassage gehad! Even een momentje volledig ontspannen. Eigenlijk veel te kort ;)