5.0
gebaseerd op 738 reviews

De eerste keer, maar zeker een aanrader.
Lekkere massage en even kunnen ontspannen

Angela - 6 maanden geleden

Heerlijke behandeling door Kirsten.

Paula - 6 maanden geleden

Heerlijke behandeling met een stevige bindweefselmassage!

Annelies - 7 maanden geleden

Weer blij met de henna treatment voor de wenkbrauwen. Klaar voor de kerst! 🎄Bedankt Merel!

Karlijn - 7 maanden geleden

Vanochtend heerlijk genoten van een uitgebreide gezichtsbehandeling speciaal op maat. Daarbij passende en vrijblijvende adviezen gekregen hoe ik zelf ook de juiste zorg aan mijn huid kan bieden.

Britt - 7 maanden geleden

Merel, de behandeling was echt super!
Dankjewel

Wilma - 7 maanden geleden

Een kort gesprekje gehad en daarna heerlijk ontspannen gelegen terwijl ik gemasseerd werd

Brigit - 7 maanden geleden

Het was weer heerlijk!

Saskia - 7 maanden geleden

Super fijne gezichtsbehandeling gehad, goede uitleg gehad en helemaal tot rust gekomen dankzij Merel

Marije - 7 maanden geleden

Fijne oppepper voor m’n gezicht!

Miranda - 7 maanden geleden